|
Forum Dyskusyjne Klanu [BYE] Return to Castle Wolfenstein - RTCW - [BYE] Clan
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]Bart-S
Major
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Września
|
Wysłany: Czw 0:41, 19 Lip 2007 Temat postu: CFG - odciąganie ciał, przekazywanie amunicji |
|
|
Uruchomiłem nowy wątek, w którym będę opisywał zmiany wprowadzane w pliku konfiguracyjnym naszego serwera. Cały czas pracuję też nad polską wersją manuala do shrubmod. Post ten ma więc charakter uzupełniający.
Na prośbę NEO omówię dziś 2 polecenia:
Polecenie /g_dragCorpse pozwala na odciąganie ciał poległych. Póki co funkcja została po prostu uruchomiona (1). Istnieje możliwość ustawienia tego polecenia na wartość (2) - nie mamy wtedy możliwości dźwigania ciał przeciwnika. Z jednej strony wyklucza to pomyłkę jeśli dwie osoby z przeciwnych drużyn leżą bardzo blisko siebie. Z drugiej jednak uniemożliwia wykorzystanie ciała wroga jako przynęty. Decyzję co do ostatecznego ustawienia pozostawiam Wam.
Aby umożliwić tachanie zwłok przypisujemy wybrany przez nas klawisz do funkcji +salute, np. /bind x +salute - pamiętajcie, że aby przeciągnąć poległego musimy kucnąć i trzymać +salute. Auto bind dla +salute mógłby uprościć całą operację ale znacie już moje zdanie na ten temat - ze względu na akcje typu "autopush", kategorycznie NEIN!
Jeśli chodzi o możliwość przekazywania amunicji, opcja /g_giveAmmo jest domyślnie włączona (1). Wpisując w konsoli polecenie /giveammo # (gdzie # jest liczbą pocisków którą chcemy przekazać) oddajemy koledze z drużyny określoną część naszych "zapasów". Aby operacja się powiodła - musimy stać blisko danego gracza oraz wskazać go celownikiem. Z Waszych informacji wynika, iż najwygodniejszą formą przekazywania ammo jest przypisanie komendy do wybranego klawisza, np. /bind x giveammo 32 - oczywiście ilość przekazywanych pocisków to już wasza decyzja.
Przy ustawieniu domyślnym /g_giveAmmo można przekazywać amunicję tylko i wyłącznie koledze z drużyny, posiadającemu tę samą broń co nasza. Jest jednak możliwość zmiany tej wartości na (2) - możemy wtedy przekazywać ammo niezależnie od używanej przez kompana broni. Wiąże się z tym jedna zasada - przekazywanie jest proporcjonalne dla pojedynczego magazynku czyli: jeśli gracz z Venomem oddaje 500 sztuk amunicji koledze z MP40, gracz z MP40 otrzyma 32 naboje.
Ustawienie w/w polecenia na wartość (2) mogłoby okazać się sporym ułatwieniem jednak przekazywanie amunicji w zakresie tej samej broni IMO nadaje rozgrywce nieco "realizmu".
Zapraszam do dyskusji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]ZOMBI_PL
Lieutenant
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: 3rd planet from sun
|
Wysłany: Czw 5:47, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
4 me ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blablabla
Corporal
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:45, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
IMO należałoby zmienić ustawienia co do możliwości przekazywania amunicji, dla osoby posiadającej innego kafara. Wg mnie bez sensu jest konieczność posiadania takiej samej spluwy (wiadomo jak medycy często wyrzucają własną broń i zabierają ją poległym przeciwnikom).Aa co do realizmu, to dla mnie nie argument - nie znam przypadku by na wojnie dogorywający żołnierz dostał adrenalinkę od medyka, po czym żwawo pognał ku hordom przeciwników .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]2neo2
Captain
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Września
|
Wysłany: Czw 11:24, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Blablabla napisał: | .Aa co do realizmu, to dla mnie nie argument - nie znam przypadku by na wojnie dogorywający żołnierz dostał adrenalinkę od medyka, po czym żwawo pognał ku hordom przeciwników . |
"Morfina używana powszechnie jako środek przeciwbólowy na polu bitwy"
-----------------------------------------------------------------
"Pobudzające działanie amfetaminy wypróbowano na szerszą skalę na żołnierzach podczas wojny domowej w Hiszpanii w latach 1936 -1938. W okresie II wojny światowej była powszechnie stosowana przez żołnierzy brytyjskich i amerykańskich. Otrzymywali oni preparat noszący nazwę "Energy Tablets" pozwalający zwalczyć zmęczenie i wyczerpanie."
-----------------------------------------------------------------
"Kiedy lekarze niemieccy podali kokainę żołnierzom swojej armii, było to jedno z pierwszych zastosowań tego środka na naszym kontynencie. Okazał się przydatny, bo zmniejszał zmęczenie i dodawał energii. Podobna w działaniu amfetamina weszła w czasie II wojny światowej do bagażu podręcznego żołnierzy. Używali jej Niemcy, Brytyjczycy, Japończycy i Amerykanie. Łącznie rozprowadzono ponad 70 milionów tabletek."
-----------------------------------------------------------------
Podobne przypadki miały jednak miejsce w historii
Chodzi o pobudzenie żołnierza do walki, podniesienie jego możliwości. Niestety gra ma pewne ograniczenia więc medycy mogą jedynie leczyć i podnosić kompanów z pola boju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]Bart-S
Major
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Września
|
Wysłany: Czw 11:56, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Każdy interpretuje jak chce... Jeśli mowa o realiźmie - wystarczy fakt że mamy do czynienia z grą komputerową co praktycznie powinno zamknąć temat. Nie chodzi o to aby wszystko było tak jak w prawdziwych zmaganiach - chodzi o wprowadzenie chociaż pewnego stopnia realizmu.
Może ujmę to inaczej - możliwość przekazywania amunicji tylko dla posiadacza tej samej broni utrudnia rozgrywkę, w pewnyn sensie zmusza do myślenia/planowania. Robi się ciekawiej a o to właśnie mi chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]2neo2
Captain
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Września
|
Wysłany: Czw 13:44, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[BYE]Bart-S napisał: | Może ujmę to inaczej - możliwość przekazywania amunicji tylko dla posiadacza tej samej broni utrudnia rozgrywkę, w pewnyn sensie zmusza do myślenia/planowania. Robi się ciekawiej a o to właśnie mi chodzi. |
Zgadzam się i POpieram.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blablabla
Corporal
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:27, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja jednak nadal będę obstawał przy swoim - ammo dla wszystkich!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]CYBORG
Captain
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 18:12, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja jestem po stronie BLABLA ..jaka kurwa Amfa...jaka KOKA ..jaki realizm...siedze z dupą przed kompem z checią zabijania przeciwników
a ze jeszcze jestem cienkim [BYE]graczem to nie chce się martwić czym mam strzelać..
BTW Hitler był uzależniony od amfy!! przez to te zajawki..heheh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]2neo2
Captain
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Września
|
Wysłany: Pią 14:06, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No i panie Cyborg, wystraszyles wszyskich i dyskusja zamarła Z dawaniem ammo i tak zrobicia jak chcecie, wg. mnie kiedy medyk będzie dawał żołnieżowi pestki do venoma, to będzie troszku dziwne. Ale cóż nie mnie o tym sądzić, to w końcu Wasz serwer.
A tak na marginesie, to czy ustawienia mają większy sens podczas gdy serwer i tak świeci puskami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]CYBORG
Captain
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 14:42, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Własnie! jeśli chodzi o pustki to prośba do Barta żeby SPESZJAL 4 ME
dodał mapke z trickjumpami lubie pojumpować czasem a do tego pusty serv jak znalazł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]2neo2
Captain
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Września
|
Wysłany: Pią 15:48, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
I jeszcze coby na pusto nie biegać, może dodac jakies boty. Jest chyba taka możliwość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]Bart-S
Major
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Września
|
Wysłany: Pią 18:45, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
CYBORG napisz jakie mapki do trickjumpów chcesz. Jeśli chodzi o boty - pracuję nad tym (wcześniej ten temat nagrał już ZOMBIAK). Dodatkowo przygotuję możliwość uruchomienia trybu HEADSHOT - musicie dać mi jedak troszkę czasu...
Teraz mam "częściowo" wolny weekend - postaram się wyrobić z wszystkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]2neo2
Captain
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Września
|
Wysłany: Sob 7:17, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[BYE]Bart-S napisał: | Jeśli chodzi o boty - pracuję nad tym |
Odnośnie botów, to na pewnym serwerze ET jest to tak rozwiązane, że jest np 6 botów i w miarę jak na serwerze pojawiają się gracze to boty się wyłączają, powodując zawsze stałą liczbę zawodników.
Nie wiem jakie masz plany dotyczące ustawień botów ale powyższe rozwiązanie wydaje mi się dość ciekawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blablabla
Corporal
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:33, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Pusty serv, pusty serv... Chcemy konkurować z allstars czy dać graczom jeszcze jedno miejsce do miłego spędzania czasu? Ja od początku myślałem, że przenaczeniem tego serwera będą TRENINGI. Czy mecze konkursowe niczego Wam nie pokazały? Odstajemy od reszty naszym timplejem. Nad głównie trzeba popracować. Byłbym za tym, żeby Bart+Cyb wymyślili jakieś godziny do treningów, gdzie moglibyśmy się stawiać i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć... nasze zgranie, poznawanie stylu każdego z graczy, coby nie okazało się, że nagle jeden z graczy zostaje sam na obronie, bo med pobiegł sobie dołem . Cwiczmy ze sobą, ćwiczmy między sobą, a w godziny gdy nie trenujemy, niech sobie serek stoi otwrty ku uciesze innych - nóż, widelec spodfoba się. Ale najpierw treningi - i to nie traktowane po macoszemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[BYE]2neo2
Captain
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Skąd: Września
|
Wysłany: Wto 10:37, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Blablabla napisał: | Byłbym za tym, żeby Bart+Cyb wymyślili jakieś godziny do treningów, gdzie moglibyśmy się stawiać i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć... |
Dobry pomysł Bla, również jestem za
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|