Forum Forum Dyskusyjne Klanu [BYE] Strona Główna Forum Dyskusyjne Klanu [BYE]
Return to Castle Wolfenstein - RTCW - [BYE] Clan
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Return To Castle Wolfenstein 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dyskusyjne Klanu [BYE] Strona Główna -> SPAM & STUFF
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[BYE]2neo2
Captain
Captain



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Września

PostWysłany: Śro 13:00, 09 Kwi 2008    Temat postu: Return To Castle Wolfenstein 2

Zapewne każdy z nas z utęsknieniem czeka na jakieś nowe informacje dotyczące RTCW 2. Prace niby trwają od dłuższego czasu, ale nic konkretnego nie słuchać w eterze. Poniżej zamieszczam artykuł ze strony quakewars.pl napisany przez _KaszpiR_'a dotyczący Pro Moda do ET:Quake Wars. Przeczytajcie dokładnie, szczególnie wytłuszczony tekst.

"Od paru dni rozmawiam z hannes'em na priv na ircu na temat ETQWPro, współpraca zawiązała się kiedy hannes pokazał nieoficjalne wiki ETQWPro. Ponieważ kompletnie przeredagowałem wiki i uporządkowałem je, to często hannes mi przekazywał informacje na temat tego co się dzieje w ekipie deweloperów, znałem długoterminowe plany. W czwartek zapowiedział mi, iż w weekend dostanę dane na temat wersji 0.5, abym był gotów do przygotowania nowego zestawu instrukcji do wersji, bazując na zmianach na wiki.

W niedzielę zawróciłem głowę hannes'owi na temat zapowiedzianych przez niego materiałów - niestety bez odpowiedzi. Ale widziałem, że grają na testowym serwerze deweloperów.

Przyszedł poniedziałek, a hannes nadal się nie odezwał, dopiero po 18 dał znak życia, przekazując mi ważne informacje. Pewnie kilka osób które mnie znały zauważyły, że nie było mnie wczoraj na ircu. Cóż, wiadomości jakie dostałem niestety nie były pomyślne. Sam się teraz nie dziwię, że hannes nie chciał się odezwać. Ale może po kolei.

W piątek wieczorem ekipa deweloperów ustaliła, że będą przez weekend testować nową wersję ETQWPro 0.5. Tak też się stało, ale w sobotę wieczorem nie było SpaceCommandera - głównego kodera modu. Odezwał się on dopiero następnego dnia, wyjaśniając swoją nieobecność faktem, że dostał propozycję od Splash Damage stałej pracy nad nową grą. Przejście na etat wiązało się jednak z zerwaniem z ETQWPro - oczywiście, ta wiadomość dobiła cały zespół. A mnie się nie chciało z nikim wczoraj gadać, zanim nie przemyślałem kilku spraw...


Wszystkie plany wzięły w łeb, całość stoi nad znakiem zapytania w związku z faktem, że gra nad którą będzie pracował SpaceCommander to... Return To Castle Wolfenstein 2, gdzie SD zdecydowało się zatrudnić właśnie SpaceCommandera by nadzorował postępy nad przygotowaniem profesjonalnego systemu do gier klanowych w grze.

Cieszyć się czy płakać - sam nie wiem, ponieważ z jednej strony RTCW2 jest tytułem na który czekają wszyscy fani ET. Z drugiej strony ekipa twórców ETQWPro została bardzo mocno osłabiona, a z prywatnych rozmów z hannes'em wynika, że Blaze - koder, co przeszedł z PigModa - jednak nie jest tak bardzo zaangażowany w projekt jakby się mogło zdawać. Były pogłoski, że także prowadzi rozmowy ze Splash Damage.

Koniec końców, nie zanosi się na rychłą aktualizację ETQWPro, a co gorsza, wiadomo, że jak wyjdzie patch 1.5 do gry, to mod nie będzie kompatybilny. Czyżby wtedy miał nastąpić pogrzeb ProModa? Zobaczymy. "


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez [BYE]2neo2 dnia Czw 16:18, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[BYE]2neo2
Captain
Captain



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Września

PostWysłany: Czw 7:25, 10 Lip 2008    Temat postu:

źródło: gry.onet.pl

Nowy Wolfenstein na E3

Spike TV donosi, że id Software i Raven Software pokaże coś specjalnego. Wszystko wskazuje, że chodzi o nową odsłonę Wolfensteina.
Plotki na temat kontynuacji Wolfenstein pojawiają się od kilku lat, w zasadzie od czasu premiery Enemy Territory. Od dłuższego czasu mówiło się też o tym, że gra ukaże się w roku 2008, ale id i Raven nie potwierdzili tego do tej pory.

Nic tak naprawdę niewiadomo na temat nowego Wolfensteina poza tym, że jedną z głównych postaci będzie silna i arogancka kobieta. W rolę tą wcieliła się aktorka Carrie Coon, która została „użyta” do motion capture bohaterki. Gracz ma być członkiem elitarnego oddziału „zabójców”, a nowy Wolf powstaje na silniku Quake IV.


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[BYE]2neo2
Captain
Captain



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Września

PostWysłany: Pon 9:08, 14 Lip 2008    Temat postu:

źródło: PClab.pl

Oto nadszedł nowy Wolfenstein! - Zobaczcie pierwsze zdjęcia z gry!



Najnowsze wydanie magazynu Game Informer niesie ze sobą nie tylko potwierdzenie wcześniejszych wiadomości na temat prac nad nową częścią Wolfenstein, ale także i pierwsze zdjęcia z tej produkcji! Tak! Prace nad grą trwają już od jakiegoś czasu. Za produkcję odpowiada studio Raven Software (Soldier of Fortune I & II, a także Quake IV), a nad całością pieczę trzyma iD Software i korporacja Activision.

Informacji na temat samej gry póki co jest niewiele. Wiadomo natomiast, że tytuł ukaże się na pecety oraz na konsole nowej generacji, czyli PlayStation 3 oraz XBOX 360. Kiedy? Odpowiedź na to pytanie jest narazie nieznana. Wolfenstein funkcjonować będzie prawdopodobnie na silniku Tech5, czyli tym samym, na którym powstaje nowa gra iD Software - Rage. Więcej szczegółów na temat tego tytułu przedstawimy Wam jak tylko dowiemy się czegoś nowego, a tymczasem gorąco Was zachęcamy do zapoznania się ze skanami (niestety na chwilę obecną dysponujemy tylko takim materiałem graficznym) zdjęć z gry!













Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[BYE]ZOMBI_PL
Lieutenant
Lieutenant



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: 3rd planet from sun

PostWysłany: Śro 5:48, 16 Lip 2008    Temat postu:

Wygląda pięknie. Exclamation
Ciekawe czy można wyłączyć te wszystkie graficzne bajery z poziomu konsoli, bo jak nie to raczej nie pogram Sad

ps
Na allegro jeszcze nie mają Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[BYE]2neo2
Captain
Captain



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Września

PostWysłany: Śro 16:22, 16 Lip 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[BYE]ZOMBI_PL
Lieutenant
Lieutenant



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: 3rd planet from sun

PostWysłany: Nie 19:40, 10 Sie 2008    Temat postu:

Tutaj też znajdziecie kilka obrazków:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dyskusyjne Klanu [BYE] Strona Główna -> SPAM & STUFF Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin