[BYE]Bart-S
Major
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Września
|
Wysłany: Pią 18:14, 08 Lip 2005 Temat postu: Dla Arta -> "LOJT" Tutorial |
|
|
"LOJT" Tutorial
Porucznik to bardzo wszechstronna klasa postaci. Mają szerszy wybór broni niż Medic albo Engineer oraz mają kilka niesamowitych specjalnych zdolności. Są pomocni w eliminowani snajperów lub grup przeciwników dzięki możliwości wezwania wsparcia artyleryjskiego. Jest to szczególnie przydatne na otwatrch przestrzeniach, pomimo że efekty oddziałują na wnętrza poprzez okna.
Są także kluczowi dla zapewnienia współgraczom amunicji, ponieważ na mapach nie ma innej amunicji niż ta pozostawiona przez Poruczników (Lieutenants).
Jego zadaniem jest dostarczanie wsparcia innym. Rozdanie amunicji, wezwanie wsparcia lotniczego lub artyleryjskiego. Przy czym głównie amunicji bez której medycy i inżynierowie nie mają szans spełnić swoich zadań. Podobnie żołnierze. Wykorzystując wsparcie pamiętaj że zabiera to całe „charges” i nikomu nie dasz amunicji, która bardziej się przyda niż jeden ostrzał artylerii. Na początku rozdaj ammo lub rozrzuć w logicznym punkcie przez który biegnie twój team. Sam masz 2 magazynki starczą na początek , zdążysz później uzupełnić. Podawaj ammo Panzer Faustom zawsze się przyda, 1 worek – 1pocisk. Widząc samotnego snajpera podrzuć mu z 2 worki na pozycję. Na kompasie widzisz w jakim kierunku biec do wołającego o ammo , podobnie medyk. I jeszcze raz: CZYTAC komunikaty. Przykładowo jeżeli oficer krzyczy 'Fire in the hole!' to nie należy mu się pchać pod airstrike czy granat. Ale to tylko przykład. Większość graczy (mowie tu o tych poważnych) nie rzuca komunikatów na wiatr i jeżeli cos mówią to nie do ściany tylko do was.
Zdolności:
- mogą używać karabinu maszynowego Sten
- mogą zostawiać amunicję (obniża energy bar)
- mogą użyc granatu dymnego/smoke grenade by wezwać nalot dywanowy (zabiera połowę energy bar)
- mogą użyc lornetki/Binocular by wezwać wsparcie artyleryjskie (zabiera całą energy bar)
Rady:
- zostawiaj amunicję w spawn i choke points
- nie używaj wsparcia artyleryskiego ani nalotu dywanowego gdy jesteś w budynku ...
- ... chyba że musisz uciec. Większość graczy instynktownie ucieknie na widok granatu dymnego
- Porucznik Axis powinien korzystać z nalotów dywanowych gdy wie, że grupa Aliantów zebrała się na zewnątrz
- rozpoczęcie ataku artyleryjskiego bezpośrednio za snajperem nie spowoduje ostrzeżenia go
- na litość Boską ostrożnie z artylerją i nalotami gdy gracze z zespołu prowadzą wymianę ognia
...MATERIAŁ ZOSTAŁ ZACZERPNIĘTY Z POLSKIEGO SERWISU POŚWIĘCONEGO RTCW -> [link widoczny dla zalogowanych] ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [BYE]Bart-S dnia Wto 18:45, 02 Sie 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|